Интересни времена, в които жените сами си подаряват Рози


В понеделник, като всяка седмица, си купих роза от цветарския магазин. Колкото пъти съм си купувала цветя, видях само веднъж мъж да купува букет за любимата си. Беше ми приятно, защото в днешните времена, кавалери почти няма, още по-малко ухажори в традиционния и бавен смисъл на думата. За да не влезна в графата за феминизъм или еманципация, ще кажа, че е чудесно жените да си купуват сами рози. Така си припомнят, че са достойни за подаръци отвсякъде. 
Защо? 
Защото така си припомнят да обичат себе си и да се ценят, запазвайки женствеността си и женската си енергия да получават любов и грижа. Иначе ситуацията е "На тълпи по сами" , но пък по-добре с рози и на екскурзия, да речем.
По този начин, някак по-лесно преминават женските настроения - с цветя, спа и пътешествия. Да, за тях са нужни пари, но то вече жените, така или иначе, станаха мъже откъм работа и доходи. :) Което донякъде е тъжно. Затова вече е сложно с кавалерите и дамите, а и с женско-мъжките енергии. Защото в обществената консумация на плътска любов е сложно със семейните ценности, ако още ги има въобще. Това е друга тема, за която не ми се пише точно пък днес, при Пълнолуние. Само ще отбележа, че съм върл привърженик на традиционното семейство и роли в него, но пък това ми дава сигнал, че идвам от друго време, когато са се ценили тези неща. И все пак, днес съм тук и сега, в такива времена на неясни житейски роли. Нещо като хаос, в който има ред и светлина, но само отвътре.
В личностното развитие се споделят много неща, сред които, че човек първо е важно да цени здравето, щастието, умственото и емоционалното си пространство, както и  да си прави подаръци като отделя около 50 % за себе си. Е, в някои случаи и 20 % е добре, но много хора това също не го правят. Но като всичко останало, любовта към себе си се учи и практикува, а ресурсите като енергия, пари и спокойствие се печелят с много лична дисциплина и приоритизиране на собствените интереси като емоции, мир, тишина и любвеобилност.
Миналата година декември започнах своята трансформация към грижа за себе си благодарение на група за личностно развитие. Отначало бях скептична, но сега вече разбирам защо досега в живота ми не съм получавала това, което искам. Заради личната си нагласа, която до скоро беше силно негативно ориентирана, но просто един ден реших, че каквото и да ми струва като време, пари и общуване с различни хора, ще променя негативното към позитивно, защото само тогава има промяна към по-добро. Когато човек вземе решение и направи първата стъпка към него, Бог и Вселената му съдействат чрез хора, възможности и т.н.
Не напразно е казано в Библията: "Всичко е според вярата". Като си мисли човек, че е грозен, така е, но ако жена се смята за кралица като мен, наистина съм такава и в обкръжението идват такива нови хора. Всичко е енергия, привличане на това, което се излъчва.
 През декември 2023 г. започнах първо с масажи, маникюр и педикюр всеки месец, а фризьор, лазерна епилация и козметик през 2. Просто тогава ми беше тежък периода на физическо, емоционално и ментално изтощение, заради което и взех категорично решение да променя ситуацията. Понеже имам себе си и личните си доходи, за които съм работила и заслужила, считам, че е редно да си позволявам хубави неща вместо да чакам някой да се сети за мен. Ще се сети, но ако види, че аз го правя.
Парите за женски процедури реално не са толкова много като се ползват ваучери от Grabo.bg или другаде, така че не са причина да не се правят. Смятам, че жената е жена като се поддържа и развива женската си енергия, която привлича мъж в истинския смисъл на думата. Той също ще иска да й прави подаръци, ако види, че тя си ги прави сама, но само ако е в мъжка енергия. Другите "женчовци" няма да коментирам. Да се развиват и осъзнават като мъже в живота си, не е мой проблем. 
Що се отнася до липсата на време, то е инвестиция и избор - дали в себе си или в работа, или в други хора. Никой обаче не може да ме събори и убеди, че няма 15-30-60 минути на ден, ако се сметнат всички задачи. Това и казвам на много майки от моето обкръжение в подобна на моята женска ситуация. 
Оправдания "Не мога да си го позволя" или "Нямам време" са неадекватни. Защото може да се седи на социалните мрежи с часове и да се играят игри на телефон и компютър, а за лична грижа да няма време е леко съмнително.
За хората, които си стоят в къщи, те разполагат с много време за инвестиране в себе си  като умения, лична грижа и т.н. 
За онези, които работят много, също има почивни часове дори и няколко пъти по минути на ден. Всичко е въпрос на организация и действия по нея. Никой не може да ме убеди, че няма време да излезе от офиса да пие кафе навън дори от машина и да гледа дърветата, например.
Да се върна по темата. След като започнах да се грижа за себе си и да се ценя, съвсем друга ми стана реалността - през по-скъпи продукти, роза всяка седмица и процедури, в момента енергията ми е много привлекателна, добра и успокояваща. Защото грижата за себе си създава спокойствие на душата: "Аз съм тук и сега, за да се радвам на малките неща от живота" и това си казвам всеки ден. Що се отнася до доходите, когато човек е положително настроен, масово искат да работят хората с него и това отваря нови източници за доходи. За любовните връзки, също.
Самочувствието ми много се вдигна  от миналата година досега и си разреших да следвам мечтите си, както и личния си стандарт. За разлика от предишните години, сега имам много цели, които осъществявам и минавам нататък, и изцяло нова среда, пълна с любов към мен, защото аз започнах да обичам себе си. В това е тайната на успеха във всички житейски сфери. И това започна от една роза, която имам парите да си купя сама, защото проявявам отношение и грижа първо към себе си, а после към другите. И се наслаждавам на красотата на цветето, дава ми усещане за вътрешна и външна красота.
И все пак днес са интересни времена, в които жените сами си подаряват рози, защото мъжете до голяма степен забравиха за това, ако говорим чисто емоционално за създаването на чувство в една жена, че е специална и единствена. Може би във времето това ще се регулира, когато вече има повече осъзнати мъже, ама към момента много жени избраха да не се развиват и гледат домашни любимци вместо деца. А неосъзната дама ще привлече мъж, който мисли само за себе си и това ще я разбие завинаги, водейки я дотам, че да избере куче пред партньор. Факти. Иначе е хубаво да се дава любов на домашни любимци, но не и ако цената е жертвеност на стандартното възприятие мъж-жена-баланс. Обаче в днешно време, всеки сам прави своите избори, има много средства за физическа замяна на партньор, но това носи временно удовлетворение.
Понеже рядко се създава такова усещане за любов и внимание от страна на мъжете за повечето жени, може би заради енергията им или защото се страхуват да получават подаръци, дамите започнаха сами да си подаряват рози и да си създават усещане за женственост и  любов.. И това е много хубаво, защото докато се чака някой мъж да се сети да подари цвете, той живота на жената е минал и тя си мисли "Не заслужавам ли букет". Е, мъжкото съсловие ще каже "тя ако е заслужила, ще й подаря роза."  Всички заслужават рози или подаръци, но първо е важно сами да си ги дават, после получават и от другите.
Ако отношенията  обаче са "дай ми нещо, с което да заслужиш любов и аз ще ти подаря роза“, звучи някак жалко, неуважително и смешно. Дори да няма цветя, жената е редно да се уважава като жена, мъжът като мъж също. Другото е липса на баланс, а като го няма, връзка няма и въобще нищо не се случва в този живот. 
Така че, обвързаните хора да правят подаръци на любимите си, необвързаните на себе си, а кандидат - ухажорите, ако има такива от мъжки или женски пол, е добре да си останат съответно в мъжката или женската енергия, за да има равновесие.  Ин и Ян е тайната на всичко във вселената, семейството и партньорските взаимоотношения, укрепени с подаряването на цветя дали на себе си, или другия.





Коментари

Популярни публикации от този блог

Ангажираността като Бягство от Отговорност

С Привкус на Готика в Приятелството

Помирението с Миналото е Сила

За Недовършените Неща и Изпуснатите Влакове