Силата на Благодарността


Когато се случват предизвикателни неща, хората търсят алтернативни методи да мине по-бързо периода на объркване и болка. Най-силната молитва е благодарността. Но тази, която се казва с искрено сърце. Защото всеки може да благодари за абсолютно всичко - от дома, през работата и притежаваните вещи, но не всеки да го казва искрено. Например ако човек има дете, живи родители и здраве като мен, благодари за това. 
 Благодарността най-силно се усеща, когато човек е тъжен, защого тогава е искрен със себе си, а от това по-важно нещо няма. Тогава човек се вкопчва във всяко нещо, което ще го измъкне от ситуацията, за да продължи напред по един или друг начин. Негативната енергия не привлича нищо добро. Затова е добре възможно най-скоро да се излезе на чисто, с нови сили и старт за нещо ново и различно, или дори за рутинни въпроси.
Хубаво е в мрачни времена, да се ходи сред природата или на църква. Лично аз не съм  била винаги почитател на църквата, но в последните години започнах да посещавам това свещено място. Отначало всеки път плаках, като бях там, но с времето посещението в църквата започна да ми носи спокойствие. Сега като отивам там е все едно си отивам вкъщи.
Някои места,  особено в Странджата, понеже живея в Бургас към момента,  лекуват и затова смятам, че при всяка възможност е хубаво да се посещават природни забележителности или поне нови мести. 
Шофирането много помага за успокоение на мислите. Поне при мен действа. Колкото по-далеч пътувам, толкова по-добре. Подреждам си мислите и ми минава лека полека. Но винаги благодаря, по всяко време на денонощието. Това ми помага  да остана позитивна.  Затова смятам, че силата на Благодарността е изключително голяма благословия и дар към Бог, хората, Вселената и ситуациите.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Вдъхновение между Небето и Морето на име Ахтопол

Помирението с Миналото е Сила

За МЛМ бизнеса и провалите

За сенките и хората

Щастието и лудостта на наивника