Каквото е писано


 "Действително, каквото е писано, това се случва, но има доста заобиколни пътища, наречени начин на живот и избор на житейска пътека. Ако всички знаеха какво ще им се случи, нямаше да се развиват по никакъв начин и да учат нови неща като придобиват различни умения. Тук идва и напомнянето: "Който търси, намира"

Това е част от поста, който днес написах в групата си за бизнес с пластири във Фейсбук. Лично аз много обичам да общувам с хората в групите си по телефон предимно, защото е някак по-истинска комуникацията, отколкото с писане. Даже напоследък се шегувам, че съм телефонистка. За мен бизнеса с пластирите One More International не е за парите, а по-скоро за мисията, общуването и вдъхновяването на хората да се погрижат за себе си.

Има много разбити хора, които отказват да подобрят себе си, да опитат нови неща и да продължат живота си поради много минали разочарования. И аз бях там, но вече не съм. Избрах да продължа напред към своята нова квантова реалност.

 Костваше ми около 8 месеца  да постигна това, което съм днес и продължавам ежедневно да се уча и прилагам знанията практически - Личностно развитие с ВИП групата на Стояна Нацева, Констелации с Миглена Петрова, много изписани тетрадки с гневни писма, прошки и благодарности. Дори до днес пиша два дневника - един сутрешен, когато разговарям с душата и слушам интуцията си, и един вечерен, в който описвам чудесата, които съм видяла през деня - от бели пери на терасата до усмивка на непозната жена, която ми дава информация, която ми е необходима за момента. Всичко става така, както е писано.

Масовото мислене за "Каквото е писано" е липса на отговорност.  Но истината е другаде - тя е в стъпките, които човек прави или пък не, за да подобри живота си. 

Обективно погледнато, наистина, всичко е писано предварително - душите сключват договори с най-разнообразни клаузи помежду си преди раждането си във физическото тяло в материалната реалност. Това обаче душите го правят от безусловна любов, която се предава и в реалния свят, стига човек да пожелае да направи това.

Висшата сила, която и да е тя, дава постоянно знаци за посоката, която ще е най-подходяща за даден човек, ситуациите, с които един индивид се сблъсква ежедневно, го кара да взема решения и да търси пътя или поне да следва целта, която има. Нещата са тясно свързани и всеки го усеща и знае, но предпочита да стои със затворени очи, защото е по-лесно. 

В един момент обаче се налага самостоятелните и целенасочено сложени превръзки за очите на човек да се махнат и да види хората, ситуациите и себе си такива, каквито са.

Напоследък и аз съм така, често използвам "Каквото е писано," защото ми е по-леко чрез тези думи да възприема някои провали в личния си и професионален план, но аз виждам, че съм направила избор, съзнателно или не, но по интуиция, защото именно тя пази човек от много неща и дава ценни уроци.

Осъзнатият избор наистина е написан в сърцето, а според много екзотерични твърдения, библейски цитати и психологически възгледи, всичко е според вярата и никой не може да избяга от съдбата си, колкото и да се опитва. 

Възможно е да се минат множество различни пътища, но те винаги водят до една, точно определена крайна точка, която се променя в момента, когато една душа е готова да започне отново в друго измерение, защото е научила текущите си уроци.

Преди две години изобщо не вярвах, че нещо е предварително написано за моя живот. Обаче вслесдствие на определени обстоятелства, разбрах, че има неща, хора и събития, които е важно да надживея, за да излекувам сърцето и душата си.  Сега вече разбирам, че всичко, което ми се е случило е било нужно, за да израстна макар и през болка, тъга, разкъсани душевни връзки и счупено на парчета сърце. Всичко това обаче е било за мое добро и да открия стойността си като жена и личност. А който не ме оценява си е негов проблем. 

Затова всеки ден благодаря на Висшата сила за всичко, което съм постигнала с хората в живота ми, независимо от ситуациите. Всичко може да се прости, но след това се пуска и забравя, защото ако е писано двама човека да са заедно, те ще бъдат рано или късно, по един или друг начин. Всичко се нарежда в точното време, място и вътрешна готовност. Разбира се, не забравям всеки ден да казвам  молитва за моите близки и приятели, с благодарност. Това е най-силното чувство, което резонира най-високо към Вселената и се връща многократно.

Така че, каквото е писано - в любовта, работата и възприятията, то се случва, но с осъзната нагласа дали да се мисли положително или пък не. Каквото се излъчва, това се привлича по същия начин, по който каквото се търси, това се намира.



Коментари

Популярни публикации от този блог

Вдъхновение между Небето и Морето на име Ахтопол

Помирението с Миналото е Сила

За МЛМ бизнеса и провалите

За сенките и хората

Щастието и лудостта на наивника