Водата винаги лекува

 


Водата винаги лекува. Това е безспорен факт, и аз като виден Скорпион като зодия, напълно подкрепям тази реализация.

Някои хора успяват да възкръснат бързо след тежка ситуация в живота им, други не се справят с предизвикателствата и потъват в дупка завинаги. Въпрос на усещане и сила на желанието за живот.

Последните седмици при мен нещата бяха динамични и в един момент, като всеки друг човек, се почувствах безсилна от множеството отговорности и провали. Всички събития ми се сриваха едно върху друго, защото хората са казали "Злото не идва само", но доброто също. 

А аз, като виден Скорпион, вярвам само на себе си си и се самолекувам. Така считам, че е редно да бъде, защото колкото по-малко знаят хората през какво преминава човек, толкова по-защитен се чувства той. Да, хубаво е да се споделя, но само с тези, които са се доказали във времето, а те са малко, може би трима или четирима.

Някои хора се усещат един друг, ако са близки. Повечето обаче не знаят кой през какво преминава. А не всеки е доброжелателен и опитва да помогне наистина.

За мен обаче едно е сигурно: Водата винаги лекува. 

Вчера и днес бях на басейн с дъщеря си. Ние рядко имаме време двете насаме, защото аз доста работя, а и тези дни съм с разбито сърце. 

Така или иначе, в басейна за мен времето спря и се почувствах като част от него. Някак си започнах да лекувам сърцето си. Насочих останалите си капчици любов към него, заедно с водата някак започнах да се чувствам пълноценна и себе си. Вероятно това е бил един от уроците на последната ми раздяла, но наистина много обичах и обичам още този човек. 

Обаче днес избрах себе си и водата да ми помогне да излекувам сърцето си. Знам, че някога пак ще обичам, но дотогава съм като воден дух и търся предимно действия, а не думи от другите, които твърдят, че искат да са с мен. 

Дори реших да се науча да плувам, макар че съм в златните си години. Едно е сигурно, човек като има цел и посока, се лекува по-бързо. Между другото, разделите са хубаво нещо донякъде, защото въпреки тъгата, болката и разочарованието, човек съумява да намери нова изява, за да мине по-бързо периода на отчаяние. При предишни раздели, писах книга, научих се да танцувам Зумба, а сега ще се науча да плувам. Вярно е, че човек става най-добрата версия на себе си след предизвикателства, които му се изпращат.

В края на крайщата, имам само душата и сърцето си, всичко останало не е мое. Затова ценността е освен в миговете с тези, които искрено, дълбоко и истински ме обичат, и във времето със себе си, когато си лекувам душата  и тя става енергия, с която да продължа напред.

Водата.. Тя ме обича, аз нея също и винаги - край морето, езеро или друг воден източник, аз разбирам все по-ясно, че живота е като водата - спокоен и бурен, но е важно да се преживява, защото така човек остава истински.

Коментари

Популярни публикации от този блог

За МЛМ бизнеса и провалите

Среща с чудото на живота

Завинаги С Някого За Една Нощ

Въпроси